Metabond

De ce este important pentru mașina noastră să menținem curat sistemul de alimentare cu combustibilul

De ce este important pentru mașina noastră să menținem curat sistemul de alimentare cu combustibilul

 Cu siguranță știm cu toții că funcționarea impecabilă și curățenia sistemului de alimentare cu combustibil sunt esențiale pentru durata lungă de viață a mașinii noastre. Sarcina sistemului este de a stoca și filtra cantitatea necesară de combustibil, precum și de a o menține la presiunea dată în orice moment pentru sistemul de injecție. Defecțiunea unor părți ale sistemului de alimentare cu combustibil sau întreținerea necorespunzătoare poate provoca daune semnificative mașinii noastre. Pentru a ne salva portofelul, este mai indicat să încercăm să prevenim problema.  

Utilizarea de combustibil de slabă calitate:

Una dintre cele mai semnificative probleme legate de sistemul de alimentare cu combustibil este utilizarea combustibilului uscat (fără sulf), ușor degradabil, a cărui calitate poate fi îmbunătățită cu aditivi pentru combustibil dezvoltați în acest scop. Aditivul curăță supapele de injecție, asigură o viață eficientă și prelungită a sistemului de alimentare cu combustibil și, de asemenea, are ca rezultat economii de combustibil de 5-10%.

Efectul regenerării filtrului de particule asupra sistemului de combustibil:

Dintre vehiculele propulsate de un motor cu ardere internă, vehiculele diesel prezintă în mod clar cel mai mare risc în ceea ce privește curățenia sistemului de alimentare cu combustibil, deoarece arderea motorinei produce funingine cu granulație foarte fină, care este eliberată în aer din vehicule prin evacuarea.

În zilele noastre, pentru a respecta standardele de protecție a mediului, este deja esențial ca mașinile diesel să aibă un filtru de particule, sau DPF.

De ce este important pentru mașina noastră să menținem curat sistemul de alimentare cu combustibilul

Filtrul formează o barieră fizică în calea particulelor mici, astfel încât acestea rămân blocate  în filtru. Sistemul electronic de bord al vehiculului monitorizează în mod constant câtă funingine s-a acumulat în filtru și uneori utilizează temperatura foarte mare a gazelor de eșapament pentru a arde pur și simplu funinginea acumulată. Acest proces se numește regenerare a filtrului de particule.

În cazul mașinilor diesel moderne, care sunt folosite de obicei în oraș pentru distanțe scurte, regenerarea automată nu este aproape niciodată posibilă, astfel încât mașina colectează constant funingine și nu poate fi curățată, astfel încât filtrul se umple în timp.

De unde știm că regenerarea nu a avut loc și filtrul este plin?

Performanța vehiculului scade, devine slabă, consumă mai mult decât de obicei, iar defecțiunea filtrului de particule este indicată și de un martor de verificare.

Defectarea filtrului de particule va cauza defecte secundare, adică alte părți ale mașinii vor fi, de asemenea, deteriorate. Există tipuri de mașini în care motorul poate fi deteriorat direct.

În funcție de gradul de înfundare a filtrului, regenerarea poate fi realizată chiar printr-un drum mai lung, la o viteză constantă, dar este posibil ca situația să fie atât de rea încât DPF-ul să nu se  mai poată regenera în condiții normale de funcționare. În acest caz, din păcate, mașina trebuie dusă la un atelier specializat, unde este curățată, regenerată sau înlocuită  și, din păcate, în majoritatea cazurilor, în interesul societății de consum, se alege cea mai simplă soluție pentru service adică întregul filtru de particule este înlocuit, al cărui cost este unul semnificativ.

Ce putem face pentru a întreține sistemul de alimentare cu combustibil în așa fel încât să evităm defecțiunile sau reparațiile de service costisitoare?

Acordați o atenție deosebită calității combustibilului pe care îl alimentați. Îmbunătățiți calitatea combustibilului alimentat prin utilizarea aditivilor pentru combustibil special dezvoltați în acest scop. (Metabond Megasel, Metabond Megalene )  Utilizarea regulată a aditivului de combustibil curăță întregul sistem de alimentare cu combustibil, supapele de evacuare și de injecție. De fapt, dublează durata de viață a sistemului de injecție.

Pentru cei care dețin un autovehicul diesel, pe lângă aditivul pentru combustibil, se recomandă aditivul de curățare a filtrului de particule diesel Metabond DPFCC aditiv de motorină organo-metalică, care servește ca catalizator pentru regenerarea filtrelor de particule diesel. Produsul reduce temperatura de aprindere a funinginei colectate în filtrul de particule diesel, optimizează arderea periodică a funinginei acumulate, adică regenerarea filtrului și, de asemenea, reduce foarte mult emisiile nocive ale vehiculului.

Evitați costurile ridicate de service folosind aditivii de combustibil Metabond!

De ce este important pentru mașina noastră să menținem curat sistemul de alimentare cu combustibilul